ENDOLIFT

ENDOLIFT

1.Endolift Lazer Ağı Nedir, Ne İşe Yarar?

Cilt rejuvenasyonunu ve yüz şekillendirmeyi bir arada sunan kombine bir lazer uygulamasıdır. Yüz, çene, boyun bölgelerindeki sarkmalarda ve göz altındaki torbalarda, cildin kesildiği ve gerildiği cerrahi operasyonlara artık gerek kalmadı. Kesi ve anestezi gerektirmeyen sadece hava soğutma veya lokal anestezi ile yapabildiğimiz bu uygulama, geleneksel cerrahi uygulamalara göre çok daha kolay ve güvenli bir seçenek sunuyor.

2.Hangi bölgelere uygulanabilir?

Endolift lazer ağı, boyun, gıdı sarkmalarının tedavisi, çene hattı (jawline) belirginleştirme, yanak ve orta yüzü askılama, göz altı torbalanmalarının tedavisi gibi bir çok alanda kullanılmaktadır.

3.Ağrılı bir uygulamama mı ve günlük hayatıma ne zaman dönebilirim?

Lokal soğutma veya lokal anestezi eşliğinde yapılan bu işlem diğer kozmetik cilt germe uygulamalarına kıyasla ağrısız bir uygulamadır. İşlem sonrasında 6 saat içerisinde başlayan 24-48 saat sürebilen minimal ödemler olsa da aynı gün içerisinde hastanın günlük yaşantısına geri dönebileceği bir işlemdir. Uygulama sonrasında morluk görülmemektedir ve korse-bandaj kullanılmamaktadır.

4.Tüm yüzlerde ve tüm yaş gruplarında uygulanabilir mi?

Kesinlikle evet, her cilt tipinde ve her yaşta uygulanabilir. Sadece çok ileri derecede cilt sarkması olan hastalarda endolift ile birlikte bazı ekstra uygulamaların yapılması gerekebilmektedir.

5.Etkisi ne zaman başlıyor ve ne zaman bitiyor?

Etkisini işlem sonrasında anında görebileceğiniz çok nadir uygulamalardan biridir Endolift. Etkisi cilt yapısı ve problemlerin derecesine bağlı olarak 2-5 yıl arasında sürmektedir.

6.Tek seans yeterli olacak mı?

Yine cildin yapısı ve problemlerin ağırlığına göre hastalarımıza işlem öncesinde bilgi verilmektedir. İleri derecede sarkması olan yüzlerde 6’ar ay arayla 2.veya 3 Seansı yapmamız gerekebilmektedir. Rutinde hastaların %70-80 nin de tek seans yeterli olmaktadır.

7.Yağ yakıcı etkisi var mı?

Yoksa sadece deride sıkılaşma mı yapmakta? Endolift’in 3 modu var, akne tedavisi, cilt sıkılaştırma ve yağ yakma (lipoliz) O yüzden cilt sarkması ön planda olan yüzlerde sadece sıkılaşma modu kullanılırken, Sarkma ile birlikte yüzü küçültmemiz gereken durumlarda veya yağ yakımının gerekli olduğu bölgelerde (gıdı gibi) 2 mod birlikte kullanılmaktadır.

8.İşlem ne kadar sürmektedir? Tek seansta tüm yüzümüze uygulatabilir miyiz?

Yüzü 4 bölgeye ayırmaktayız;

-Boyun ve gıdı

-Çene hatları

-Yanaklar ve nazolabial kırışıklıklar

-Göz çevresi

Bu 4 bölgenin tedavisi ayrı ayrı planlanmakta ve yapılmaktadır. Her bölgenin tedavisi yaklaşık olarak 45 dk sürmektedir. Bazı hastalarda 2 bölgenin tedavisi birlikte planlanabilmektedir.

9.Bu uygulamanın diğer yüz gençleştirme yöntemlerinden farkı nedir?

Ameliyatla yüz germenin üstünlüğü tartışılamaz ancak gerek ameliyat sonrası oluşabilecek ciddi komplikasyonları olması (yüz felci, dudak siniri felci, kanama, cilt kaybı, göz kapağı düşüklüğü veya sarkması gibi) gerekse de ameliyat sonrası sürecinin zorluğu nedeniyle bu cerrahi uygulamadan git gide uzaklaşılmaktadır. Ameliyatsız yüz germe teknikleri içinde cilt altında çalışabildiğimiz, direkt olarak dermiş kollajenlerini ve deri altı yağ dokusunu hedef alan tek teknik ve cihaz olması nedeniyle endolift lazer ağının üstünlüğü tartışılamaz.

10 En yakın ne zamana randevu alabilirim?

Online Randevu Formu

Fotoğrafınızı yükleyerek anında plastik cerrahımızdan fikir alabilirsiniz.

Not: Yükleyeceğiniz resimleri arka fonu beyaz olacak şekilde çekiniz.